FAQ


Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 30 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat we moeten doen om je tevreden te stellen.

Neem contact met ons op voor verdere instructies over het retourneren. 

 

Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 dagen voor bestellingen in Nederland en België. (let op: deze levertijden kunnen afwijken in verband met het covid-19 virus). Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

https://myledroom.nl/pages/track-je-order

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om jouw pakket te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.